Thursday, November 16, 2006

燭光晚X (笑話類, 毋忘六四人仕禁睇)

經過各界親友對"詩閣"作品的熱烈評擊及喝(倒)彩, 現呈獻親身經歴笑話一則, 笑唔出唔關我事:

二○○六年十一月十三日
晚上八點半. 媽媽和阿姨剛從福建探親回港, 我和老豆便很難得有心地駕車到紅磡火車站迎接她們. 當我獨自在站口等得興起時, 卻發現媽已很佻皮的出了閘, 正搬着笨實的行李箱上車, 還試着和阿姨開始分庄那些濕漏得嚇人的不知明貨品.

九點多, 我們終於可以起程回家了! 在車上不其然談及這三天她們不在香港的盛況.
爸鮮明地入題:「姨丈(姨的老公)這幾天胖了好幾磅呢!!!」(暗指姨丈平時無得食)
姨:「係咩?! 咁好...」
我亦不甘示弱:「今日Lunch見到姨丈, 精神幾好, 個人睇落都輕鬆咗」(明指阿姨日常的強權施壓)
眾人忍俊不禁, 哈哈哈.

爸突然熱情地邀請阿姨來我家吃反:「我哋今日好好菜呀! 有......」
姨堅决婉拒.
我此刻只能聯想浪漫事情:「可能姨丈太過思念老婆, 一早已準備好豐富餸菜呢!甚至有蠟燭!!!」
媽非常創意地在同一時間up咗四個字, (就係呢四個字, 搞到之後我家姐笑到噴反嘔血)

「哦, 嗰啲 ----- " 燭 光 晚 會 "......」
我急忙忍着笑糾正:「當一班民主獻中華毋忘六四人仕集結於維園, 就會舉行一個愛自由, 為自由嘅紀念活動叫做"燭光晚會", 您會唔會想講"燭光晚餐"呢?!」
眾人再次忍俊不禁,
我食住上補飛:「又或者姨丈真係搞左個燭光晚會, 為爭取民主自由(打麻雀/媾女)播緊"血染的風彩" > 如果是這樣, 你不要悲哀...」
我相信老豆有諗過將車停喺一邊冷靜吓.
(完)

笑唔笑到呀??? 笑到話番比我知喎.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Poor uncle, opressed by your aunt. You must free him, free him like a pure, cute, unfortunate dove.

FLY FLY AWAY FREEDOM~~~ FLY~~~~~~~~~~~

Fri Nov 17, 02:38:00 AM 2006  
Anonymous Anonymous said...

那些濕漏得嚇人的不知明貨品>>是什麼?

"燭光晚會" / "燭光晚餐"

笑到呀!!!

Fri Nov 17, 11:21:00 AM 2006  
Anonymous Anonymous said...

哈!哈!哈!哈!

那些濕漏得嚇人的不知明貨品>是什麼?

Fri Nov 17, 11:22:00 AM 2006  
Blogger KokDamon said...

Very Poor... I'm afraid he's not a dove...

ya, 我當時笑到半死...
About "不知明貨品", 我不排除事發後的晚餐出現過, 因為小弟到目前為止仍健在, 所以無再深究... Tips: 酸味的

Fri Nov 17, 03:02:00 PM 2006  
Anonymous Anonymous said...

咁好笑的笑話, 禽日就應該講哂佢lar.提吓神ma!..
一個字"正"!
你d急智, 急(口)才, 搞笑d喎
故事鋪排流暢, 搞笑之處恰到好處, 笑聲之中帶點温情, 令讀者容易投入角色中, 回心微笑.
高度評價, 值80大分.
(....我都係無聊作吓上述句子咋.....>o< hehe)

Fri Nov 17, 11:30:00 PM 2006  
Anonymous Anonymous said...

好彩當晚冇發生交通意外...

Sun Nov 19, 12:34:00 AM 2006  
Blogger KokDamon said...

wow, didn't expect ar Jade is so clever to get the joke!
i think your 評價值85大分!!! ho c!

ha, right Calvin, 好彩... 好彩

Mon Nov 20, 03:47:00 PM 2006  
Anonymous Anonymous said...

你令我記番起71個時有人同我講
「七一大巡遊你去唔去?」
我知佢想話遊行,不過當其時我瞪大隻眼回佢
「你幾時變節架?」

Tue Nov 21, 01:35:00 AM 2006  
Blogger KokDamon said...

haha, it's a great one you have, 鋒!
Let's go 大巡遊 next time together with Long Hair and Donald Tsang...

arrrrr, how can 土萌 胎死腹中....... don't give up.

Sat Dec 02, 01:50:00 AM 2006  

Post a Comment

<< Home